پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.

جدیدا سی دی های نرم افزار زیتون البته گرون هاشون یه کد فعال سازی نود 32 یک ساله دارن که تو خود سایتش روشش رو نوشته حالا من این کد رو به قیمت 50000ريال می فروشم

5,000 تومان


نوشته شده در سه شنبه 21 خرداد 1392
بازدید : 546
نویسنده : سید علی سهرابی



عکس العمل دختر ها وقی واسشون ش میفرستی
نوشته شده در شنبه 18 خرداد 1392
بازدید : 737
نویسنده : سید علی سهرابی

هزار توماني= وای مرسي عزيزم
دو هزار توماني= واي؛وای مرسي گلم؛فدات شم
پنج هزار توماني=وای ،قربونت برم؛عجيجم؛نفسم؛عقشم
ده هزار توماني=واي مرسي نفسم؛قربوووونت بشم؛عمرم؛گل نازم؛كجايي بغلت كنم اصلا بوست کنم ، بندازمت رو تخت .. + 18
بيست هزار توماني=نه ديگه؛هيشكي د
يگه اينقدر احمق نشده كه شارژ بيست هزار توماني بفرسته!

 


:: موضوعات مرتبط: جک , ,



اس ام اس عاشقانه/معنای عشق
نوشته شده در شنبه 18 خرداد 1392
بازدید : 1034
نویسنده : سید علی سهرابی

عشق :

عشق لذّتی اغلب مثبت است که موضوع آن زیبایی است
همچنین احساسی عمیق، علاقه‌ای لطیف و یا جاذبه‌ای شدید است که محدودیتی در موجودات و مفاهیم ندارد و می‌تواند در حوزه‌هایی غیر قابل تصور ظهور کند.
عشق و احساس شدید دوست داشتن، معانی زیادی را در بر دارد.
در بعضی از مواقع، عشق بیش از حد به چیزی می‌تواند شکلی تند و غیر عادی به خود بگیرد که گاه زیان آور و خطرناک است و گاه احساس شادی و خوشبختی می‌باشد. اما در کل عشق باور و احساسی عمیق و لطیف است که با حس صلح‌دوستی و انسانیت در تطابق است.
عشق نوعی احساس عمیق و عاطفه در مورد دیگران یا جذابیت بی انتها برای دیگران است. در واقع عشق را می‌توان یک احساس ژرف و غیر قابل توصیف انسانی دانست که فرد آنرا در یک رابطه دوطرفه با دیگری تقسیم می‌کند. با این وجود کلمه «عشق» در شرایط مختلف معانی مختلفی را بازگو می‌کند: علاوه بر عشق رمانتیک که آمیخته‌ای از احساسات و میل جنسی است، انواع دیگر عشق مانند عشق عرفانی و عشق افلاطونی، عشق مذهبی، عشق به خانواده را نیز می‌توان متصور شد، درواقع این کلمه را می‌توان در مورد علاقه به هر چیز دوست داشتنی و فرح بخش، مانند فعالیت‌های مختلف و انواع غذا به کار برد.
عشق از عشقه گرفته شده و آن گیاهی است به نام لبلاب، چون بر درختی پیچد آن را بخشکاند. عشق صوری درخت جسم صاحبش را خشک و زرد رو کند، اما عشق معنوی بیخ درخت هستی اعتباری عاشق را خشک سازد و او را از خود بمیراند. عشق در لغت افراط در دوست داشتن و محبت تام معنی کرده اند.
در گذشته تصور می‌شد که واژهٔ عشق ریشهٔ عربی دارد. ولی عربی و عبری هر دو از خانوادهٔ زبان‌های سامی‌اند، و واژه‌های ریشه‌دار سامی همواره در هر دو زبان عربی و عبری معنی‌های یکسان دارند. و عجیب است که واژهٔ «عشق» همتای عبری ندارد و واژه‌ای که در عبری برای عشق به کار می‌رود اَحَو (ahav) است که با عربی حَبَّ (habba) هم خانواده‌است. ولی دیدگاه جدید پژوهشگران این است که واژهٔ «عشق» از iška اوستایی[۶] به معنی خواست، خواهش و گرایش ریشه می‌گیرد که آن نیز با واژهٔ اوستایی iš به معنی «خواستن، گراییدن، آرزو کردن و جست‌وجوکردن» پیوند دارد. هم‌چنین، به گواهی بهرام فره‌وشی، این واژه در فارسی میانه به شکلِ išt به معنی خواهش، گرایش، دارایی و توان‌گری است. خود واژه‌های اوستایی و سنسکریت نام برده شده در بالا از ریشهٔ هندی و اروپایی(زبان آریاییان) نخستین یعنی ais به معنی خواستن، میل داشتن و جُستن می‌آید که شکل آن aisskā به چم خواست، گرایش و جست‌وجو است. گذشته از اوستایی و سنسکریت، در چند زبان دیگر نیز برگرفته‌هایی از واژهٔ هندی و اروپایی نخستین ais بازمانده‌است.
فردوسی نیز که برای پاس‌داری از زبان فارسی از به کار بردن واژه‌های عربی آگاهانه و هوشمندانه خودداری می‌کند ولی واژهٔ عشق را به آسانی و باانگیزه به کار می‌برد و با آن که آزادی سرایش به او توانایی می‌دهد که واژهٔ دیگری را جای‌گزین عشق کند، واژهٔ حُب را به کار نمی‌برد.
در زبان فارسی به کسی که دارای احساس عشق نسبت به کسی دیگر است، دلدار و به کسی که مورداحساس عشق طرف دیگر است؛ دلبر یا دلربا می‌گویند. واژه عشق در ادبیات فارسی به ویژه ادبیات غنایی، پایگاه و اهمیتی ویژه و والا دارد و بسیاری از شاعران پارسی، درباهٔ عشق و عاشقی، وصف معشوق و سختی‌های عاشقی، اشعاری با ارزش ادبی والا دارند. همچنین گاهی اوقات، این کلمه درباره عشق انسان به خدا نیز آمده‌است که در مقوله عرفان و مذهب می‌گنجد.
اگر چه تعریف دقیق کلمه «عشق» کار بسیار سختی است و نیازمند بحث‌های طولانی و دقیق است، اما جنبه‌های گوناگون آن را می‌توان از راه بررسی چیزهایی که «عشق» یا عاشقانه «نیستند» تشریح کرد. عشق به عنوان یک احساس مثبت (وشکل بسیار قوی «دوست داشتن») معمولاً درنقطه مقابل تنفر (یا بی احساسی محض) قرار می‌گیرد و در صورتی که درآن عامل میل جنسی کمرنگ باشد و یک شکل خالص و محض رابطه رمانتیک را متضمن باشد، با کلمه شهوت قابل قیاس است؛ عشق در صورتی که یک رابطه بین فرد ودیگر افراد را توصیف کند که درآن زمزمه‌های رمانتیک زیادی وجود دارد در مقابل دوستی و رفاقت قرار می‌گیرد؛ با وجود آنکه در برخی از تعریف‌ها «عشق» بروجود رابطه دوستانه بین دو نفر در بافت‌های خاص تاکید دارد.
«عشق» در معنای عام خود بیشتر به وجود رابطه دوستانه بین دونفر دلالت دارد. عشق معمولاً نوعی توجه واهمیت دادن به یک شخص یا شیء است که حتی گاهی این عشق محدود به خود نمی‌شود (مفهوم خودشیفتگی). با این وجود در مورد مفهوم عشق نظرات متفاوتی وجود دارد. عده‌ای وجود عشق را نفی می‌کنند. عده‌ای هم آنرا یک مفهوم انتزاعی جدید می‌دانند و تاریخ «ورود» این واژه به زبان انسان‌ها و در واقع اختراع آن را طی قرون وسطی یا اندکی پس از آن می‌دانند که این نظر با گنجینه باستانی موجود در زمینه عشق و شاعری در تضاد است.
عده دیگری هم می‌گویند که عشق وجود دارد و یک مفهوم انتزاعی صرف نیست، اما نمی‌توان آن را تعریف کرد و در واقع کمیتی معنوی و متافیزیک است. برخی از روان‌شناسان اعتقاد دارند که عشق عمل به عاریه سپردن «مرزهای خودی» یا «حب نفس» به دیگران است. عده‌ای هم سعی دارند عشق را از طریق جلوه‌های آن در زندگی امروزی تعریف نمایند.
تفاوت‌های فرهنگی میان کشورها و اقوام مختلف امکان دستیابی به یک معنای همگانی و فراگیر درمورد کلمه عشق را تقریبا ناممکن ساخته‌است. در توصیف کلمه عشق ممکن است عشق به یک نفس یا عقیده، عشق به یک قانون یا موسسه، عشق به جسم (بدن)، عشق به طبیعت، عشق به غذا، عشق به پول، عشق به آموختن، عشق به قدرت، عشق به شهوت، و یا عشق به انواع مفاهیم دیگر در نظر باشد و افراد مختلف برای افراد و چیزهای مختلف درجه دوست داشتن متفاوتی را بروز می‌دهند. عشق مفهومی انتزاعی است که تجربه کردن آن بسیار ساده تر از توصیفش است. به علت پیچیدگی مفهوم عشق و انتزاعی بودن آن معمولاً بحث درمورد آن به کلیشه‌های ذهنی خلاصه می‌شود و درمورد این کلمه ضرب المثل‌های زیادی وجود دارد، از گفته ویرژیل یعنی «عشق همه جا را تسخیر می‌کند» گرفته تا آواز گروه بیتلز یعنی «همه چیزی که به آن احتیاج داری عشق است». برتراند راسل عشق را یک «ارزش مطلق» می‌داند که در برابر ارزش نسبی قرار دارد.


:: موضوعات مرتبط: اس ام اس عاشقانه , ,



پیراهن تیم ها در این فصل
نوشته شده در جمعه 17 خرداد 1392
بازدید : 907
نویسنده : سید علی سهرابی

 

رئال

 

 

 

 

 

بارسا

  •  
  •  

 


:: موضوعات مرتبط: عکس های ورزشی , ,



عکسهای جدید از زیباترین ماشین های دنیا سال 2013
نوشته شده در چهار شنبه 15 خرداد 1392
بازدید : 2243
نویسنده : سید علی سهرابی



اس ام اس ضد پرسپولیس و استقلال
نوشته شده در سه شنبه 14 خرداد 1392
بازدید : 1183
نویسنده : سید علی سهرابی

ضد استقلال:

هرجا سخن از پرسپولیس است دهان استقلال سرویس است ...!

 

ღ♥ღ

 

پرسپولیس یعنی هواداران عاشق داشتن پرسپولیس یعنی گل سرخ و شقایق کاشتن !

 

ღ♥ღ

 

 

 

وعده ی ما تو داربی / وقت گریه ی آبی . . .

 

ღ♥ღ

 

 

ضد پرسپولیس:

قرمز های زمونه رو دارن یه جا دار میزنن / به جای عکسشون تو قاب یه عکس خیار میزنن

تیم ما قهرمان میشه هم تو ایران هم آسیا / تو گوش پرسپولیسی ها سیلی آبدار میزنن

کاشانی چی شد؟ قطبی کجاست ؟ / هیچی یه جا نشستن و دارن با هم زار میزنن

استقلال قهرمانه و پرسپولیس هم که سوراخه / آبی های محلمون دارن اینو جار میزنن

کاشانی میره خونشون قطبی میره پیش زنش / توی روزنامه واسشون خدا نگهدار میزنن


:: موضوعات مرتبط: اس ام اس خنده دار , ,
:: برچسب‌ها: اس ام اس ضد پرسپولیس و استقلال , اس ام اس ضد پرسپولیس , اس ام اس ضد استقلال ,



دانلود بازی جذاب Tekken برای آندروید
نوشته شده در سه شنبه 14 خرداد 1392
بازدید : 4802
نویسنده : سید علی سهرابی

1_tekken_card_tournament

بی شک یکی از پرطرفدار ترین بازی های جهان همین بازی تیکن می باشد که ابتدا برای روی کنسول سونی ۱ و سپس سونی ۲ عرضه شد . با پیشرفت تکنولوژی این بازی نیز پیشرفت بسیار زیادی کرد . تا اینکه نسخه ۶ این بازی به بازار آمد . پس آمدن این نسخه شرکت Namco [...]

دانلود در ادامه........

 


:: موضوعات مرتبط: بازی اندروید , ,
:: برچسب‌ها: tekken 6 for android , Tekken card for mobile , tekken for android , Tekken for mobile , تیکن , تیکن 6 برای اندروید , تیکن 6 برای موبایل , تیکن برای آندروید , تیکن برای موبایل ,



دانلود بازی PES 2014 – جاوا
نوشته شده در سه شنبه 14 خرداد 1392
بازدید : 4952
نویسنده : سید علی سهرابی

هم اینک نسخه جدید بازی بسیاری زیبای پی اس ۲۰۱۴ را برای گوشی های موبایل جاوا آماده دانلود کرده ایم. PES 2014 دیگر نیازی به توضیح ندارد چون همه آن را می شناسند. یک بازی محبوب جهانی اینبار برای گوشی های موبایل نوکیاسونی اریکسونال جی و تمام گوشیهایی که از فرمت جار و جاوا پشتیبانی میکنند ساخته شده است. هم اینک این نسخه از بازی را برای اولین بار در بین تمام سایتهای ایرانی میتوانید از سایت راحت موبایل دانلود کنید. امیدواریم نهایت لذت را ببرید.

 

دانلود بازی PES 2014 برای جاوا

 

format.png (24×24) فرمت   java

 دانلود  :    دانلود فایل از سایت راحت موبایل

حجم  :   ۹۰۲ کیلوبایت

 پسورد :   www.rahatmobile.com

 منبع   : جزیره ناشناخته

 


:: موضوعات مرتبط: بازی جاوا , ,



حکایت طنز
نوشته شده در سه شنبه 14 خرداد 1392
بازدید : 673
نویسنده : سید علی سهرابی

حکایت همه کس - یک کس - هر کس و هیچ کس

چهار نفر بودند بنام های همه کس - یک کس - هر کس و هیچ کس

یک کار مهم وجود داشت که میبایست انجام می شد و از همه کس خواسته شد آن را انجام دهد .

همه کس میدونست که یک کسی آن را انجام خواهد داد .

هر کسی میتوانست آن را انجام دهد اما هیچ کس آن را انجام نداد .

یک کسی از این موضوع عصبانی شد به خاطر اینکه این وظیفه همه کس بود .

همه کس فکر می کرد هر کسی نمی تواند آن را انجام دهد اما هیچ کس نفهمید که هر کسی

آن را انجام نخواهد داد .

سرانجام این شد که همه کس یک کسی را برای کاری که هر کسی نمی توانست انجام دهد و

هیچ کس انجام نداد سرزنش کرد


:: موضوعات مرتبط: طنز , ,
:: برچسب‌ها: :حکایت , حکایت طنز , ,



حکایت عبرت آموز
نوشته شده در سه شنبه 14 خرداد 1392
بازدید : 680
نویسنده : سید علی سهرابی

دروغ هاى مادرم


داستان من از زمان تولّدم شروع می ‎شود . تنها فرزند خانواده بودم ؛ سخت فقیر بودیم و تهی ‎

دست و هیچگاه غذا به اندازه کافی نداشتیم . روزی قدری برنج به دست آوردیم تا رفع

گرسنگی کنیم . مادرم سهم خودش را هم به من داد ، یعنی از بشقاب خودش به درون

بشقاب من ریخت و گفت :

" فرزندم برنج بخور ، من گرسنه نیستم . " و این اوّلین دروغی بود که به من گفت .

زمان گذشت و قدری بزرگ تر شدم . مادرم کار های منزل را تمام می ‎کرد و بعد برای صید

ماهی به نهر کوچکی که در کنار منزل مان بود می ‏رفت . مادرم دوست داشت من ماهی

بخورم تا رشد و نموّ خوبی داشته باشم . یک دفعه توانست به فضل خداوند دو ماهی صید

کند . به سرعت به خانه بازگشت و غذا را آماده کرد و دو ماهی را جلوی من گذاشت . شروع

به خوردن ماهی کردم و اوّلی را تدریجاً خوردم ....



:: موضوعات مرتبط: آموزنده , ,



داستان
نوشته شده در سه شنبه 14 خرداد 1392
بازدید : 714
نویسنده : سید علی سهرابی

داستان طنز « خواستگاری »


اویل شب بود . دلشوره عجیبی تمام بدنم را فرا گرفته بود . بعد از اینکه راه افتادیم به اصرار مادرم یک سبد گل خریدیم . خدا خیر کسانی را بدهد که باعث و بانی این رسم و رسوم های آبکی شدند . آن زمانها صحرای خدا بود و تا دلت هم بخواهد گل ! چند شاخه گل می کندن و کارشان راه می افتاد ، ولی توی این دوره و زمونه حتی گل خریدن هم برای خودش مکافاتی دارد که نگو نپرس !!! قبل از اینکه وارد گلفروشی بشوی مثل « گل سرخ » سرحال و شادابی ولی وقتیکه قیمت ها را می بینی قیافه ات عین « گل میمون » می شود . بعدش هم که از فروشنده گل ارزان تر درخواست می کنی و جواب سر بالی جناب گلفروش را می شنوی ، شکل و شمایلت روی « گل یخ » را هم سفید می کند !!! البته ناگفته نماند که بنده حقیر سراپا بی تقصیر هنوز در اوان سنین جوانی ، حدود ی « سی و نه » سالگی بسر برده و اصلاً و ابداً تا اطلاع ثانوی نیز نیازی به تن دادن به سنت خانمانسوز ازدواج در خود احساس نمی نمودم منتهی به علت اینکه بعضی از فوامیل محترمه خطر ترشی افتادگی ، پوسیدگی روحی و زنگ زدگی عاطفی اینجانب را به گوش سلطان بانوی خاندان مغزّز « مقروض السلطنه » یعنی وزیر « اکتشافات ، استنطاقات و اتهامات » رسانده بودند فلذا برای جلوگیری از خطرات احتمالی عاق شدگی زودرس و بالطبع محروم ماندن از ارث و میراث نداشته و یا حرام شدن شیر ترش مزه نخورده سی و هشت سال پیش و متعاقب آن سینه کوبیدن ها و لعن و نفرین های جگرسوز نمودن و آرزوی اشّد مجازات در صحرای محشر و از همه بدتر سرکوفت فتوحات بچه های فامیل و همسایه مبنی بر قبول شدن در رشته های دانشگاهی ؛ نانوایی سنگکی اطاق عمل ، تایتانیک پزشکی ، مهندسی فوتولوس و متلک شناسی هنر های تجسمی ، صلاح را بر آن دیدم که حب سکوت و اطاعت خورده و به خاطر پیشگیری از بمباران شدن توسط هواپیماهای تیز پرواز « لنگه کفش های F14 » و موشک های بالستیک « نیشگون ها و سقلمه های F11ا» و غش و ضعف های گاه و بیگاه « مادر سالار » به همراه از خانه بیرون کردن های « پدر سالار » و تهدیدات جانی و مالی فوق العاده وحشتناک همشیره های مکرّمه با مراسم خواستگاری امشب موافقت به عمل آورده و خود را به خداوند منان بسپارم .


 


:: موضوعات مرتبط: داستان , ,



اهنگ جدید ندیم (ثانیه ها)
نوشته شده در دو شنبه 13 خرداد 1392
بازدید : 1066
نویسنده : سید علی سهرابی

 

دانلود آهنگ جدید ندیم به نام ثانیه ها

آهنگ و تنظیم : مرتضی پاشایی – ترانه : مهرزاد امیرخانی

| دانلود با دو کیفیت متفاوت |

| پیشنهادی وب سایت
جزیره ی ناشناخته|

% دانلود آهنگ جدید ندیم به نام ثانیه ها

 

   اعلانات

پس از دانلود اهنگ مورد نظر خود , لطفا نظر خود را با ما در میان بگذارید

 


 


   اهنگ 320 دانلود اهنگ با لینک مستقیم | کیفیت 320
   حجم 320 حجم اهنگ : 7.05 مگابایت
   اهنگ 128  دانلود اهنگ با لینک مستقیم | کیفیت 128
   حجم 128 حجم اهنگ : 3.56 مگابایت
   منبع منبع :
جزیره ی ناشناخته

 


:: موضوعات مرتبط: اهنگ , ,
:: برچسب‌ها: ندیم , اهنگ جدید ندیم ,



دانلود آهنگ جدید مهدی احمدوند (اشتباه)
نوشته شده در دو شنبه 13 خرداد 1392
بازدید : 860
نویسنده : سید علی سهرابی

 

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای مهدی احمدوند با نام اشتباه

ترانه , آهنگ و تنظیم : مهدی احمدوند

| دانلود با دو کیفیت متفاوت |

% دانلود آهنگ جدید مهدی احمدوند به نام اشتباه

 

 

 


   اهنگ 320 دانلود اهنگ با لینک مستقیم | کیفیت 320
   حجم 320 حجم اهنگ : 7.64 مگابایت
   اهنگ 128  دانلود اهنگ با لینک مستقیم | کیفیت 128
   حجم 128 حجم اهنگ : 3.09 مگابایت
   منبع منبع : وب سایت تک ملودی

 

 


:: موضوعات مرتبط: اهنگ , ,
:: برچسب‌ها: دانلود آهنگ جدید مهدی احمدوند دانلود آهنگ مهدی احمدوند دانلود آهنگ جدید مهدی احمدوند اشتباه دانلود آهنگ اشتباه مهدی احمدوند ,



آمدم..مطلب ارسالی ازعلی
نوشته شده در 13 خرداد 1392
بازدید : 810
نویسنده :

 

آمدم تا مست و مدهوشت کنم

اما نشد

عاشقانه تکیه بر دوشت کنم

اما نشد!

آمدم تا از سر دلتنگی ام

گریه ی تلخی در آغوشت کنم

اما نشد...!

نازنینم یاد تو هرگز نرفت از خاطرم

سعی کردم که فراموشت کنم

اما...
اما نشد...

 

 


:: موضوعات مرتبط: اس ام اس عاشقانه , ,



ترول
نوشته شده در یک شنبه 12 خرداد 1392
بازدید : 740
نویسنده : سید علی سهرابی

 

                 ترول

 

        522488 423300131013730 392592490751161 1658653 253920237 n سی جی مومن نماز مهر و موم شده نماز دوشنبه نماز خونه نماز خواندن نماز جمعه نماز بدون مهر قبول است ؟ نماز فوائد نماز امامت نماز جمعه

 


:: موضوعات مرتبط: ترول , ,
:: برچسب‌ها: ترول به سبک جی تی ای , ترول جدید ,



اس ام اس عاشقانه
نوشته شده در یک شنبه 12 خرداد 1392
بازدید : 978
نویسنده : سید علی سهرابی

بگذار دیوانه صدایم کنند!


بگذار بگویند مجنون!

فرقی نمی کند!

من تمام هویت خود را

از زمانی که اسمم را دیگر صدا نزدی

از یاد برده ام!

 

 


 

مراقب شادی توام همچنان که تو پاسبان شادی منی

در آرامش نخواهم بود اگر در آرامش نباشی . . .
 

 


:: موضوعات مرتبط: اس ام اس عاشقانه , ,
:: برچسب‌ها: اس ام اس , اس ام اس عاشقانه , ,



اس ام اس خنده دار
نوشته شده در یک شنبه 12 خرداد 1392
بازدید : 812
نویسنده : سید علی سهرابی

 

اس ام اس خنده دار

 سوال این هفته مسابقه 90 در شهرستان حیف نون : 

طرفدار کدام تیم هستید؟                                                                

                                             1- بله       2- خیر

 

 

 

الان یه بچه 5 ساله از باباش gallexy S 3 میخاد...
بعد ما یه دوست داشتیم اسمش رضا بود،
تا 11سالگی هر کی میگفتش : "سکوت علامت رضاست" ، من فکر میکردم علامت اونه :|
 
 
 
 

میدونی ضد حال چیه؟

تایپ میکنی:
«با تمام وجود دوستت دارم»

رو مانیتور رو میبینی:

«fh jlhl, [, n n, sjj nhvl»!!

ینی میخای کیبورد و سیستم رو داغون کنی اون موقع!!!

 

 

 

 


:: موضوعات مرتبط: اس ام اس خنده دار , ,
:: برچسب‌ها: اس ام اس , اس ام اس طنز , ,



حکایت آموزنده
نوشته شده در یک شنبه 12 خرداد 1392
بازدید : 638
نویسنده : سید علی سهرابی

   بهلول

 

 

 

روزی بهلول از مسجد «ابوحنیفه» می‌گذشت، دید خطیب مردم را موعظه می‌کند. ایستاد و به سخنانش گوش داد. او می‌گفت: جعفربن محمد

عقیده دارد که کارها با اختیار از بندگان، در صورتی که آنچه از بندگان انجام می‌دهند خواست خداست و انسان از خود اختیاری ندارد. دیگر این که

در روز قیامت شیطان در آتش می‌سوزد و حال آن که شیطان از آتش آفریده شده است و آتش هم جنس خود را عذاب نمی‌کند.

دیگر این که خداوند موجود است؛ ولی نمی‌شود او را دید، در صورتی که این دروغ است و هر

موجودی دیدنی است.

آنگاه بهلول کلوخی از زمین برداشت و سر خطیب را هدف گرفت و آن را شکست و خون جاری

 

شد، سپس فرار کرد. خطیب نزد خلیفه آمد و از بهلول شکایت کرد.

 

خلیفه دستور داد بهلول را بیاورند و چون بهلول حاضر شد به او گفت: چرا چنین کردی؟

 

بهلول گفت: علت را از خود وی سوال کنید. او می‌گوید: بندگان اختیاری ندارند و همه کارها به

 

دست خداست. اگر اعتقاد او چنین است پس سر او را خداوند شکسته و من تقصیری ندارم.

 

او می‌گوید: جنس از هم جنس خود متاثر نمی‌شود و عذاب نمی‌بیند وقتی انسان از خاک است

 

چرا باید از همجنس خود متاثر و ناراحت شود؟

 

او معتقد است که هر موجودی باید دیده شود. خلیفه از وی سوال کند که آیا این درد که او از این زخم احساس می‌کند دیده

 

می‌شود؟! این را گفت و از نزد خلیفه رفت.

 

 

 


:: موضوعات مرتبط: آموزنده , ,
:: برچسب‌ها: حکایت , حکایت آموزنده , ,



په نه په
نوشته شده در یک شنبه 12 خرداد 1392
بازدید : 778
نویسنده : سید علی سهرابی

 رفتم درمونگاه , منشیه میگه : مریض شمایید؟ گفتم پَــــ نَ پَــــ من میکروبم ,اومدم خودمو معرفی کنم

 

 

میگه پتروس کی بود؟همونی که انگشتش رو کرد تو سوراخ سد .میگم پـَـــ نــه پـَـــ یه دهقان فداکار بود که وقتی گرگ یوسفش را خورد، رفت زیر تانک و انگشتشو کرد تو چشم راننده قطار.


:: موضوعات مرتبط: په نه په متنی , ,
:: برچسب‌ها: :په نه په , ,



نوشته شده در پنج شنبه 9 خرداد 1392
بازدید : 1018
نویسنده :

بازی اندروید Temple Run: Oz 1.0.2 2013

temple   run   2013

بازی بسیار زیبای temple run 

این بازی قابل اجرا بر روی اندروید است

نخصه ی جاوا  را به زودی از این وبلاگ دریافت می کنید.

برای دانلود به ادامه مطلب بروید

 

دانلود نسخه جدید بازی معبد Temple Run: Oz 1.0.2

بازی معبد 2013

 

 

 


ادامه.....

 

 


:: موضوعات مرتبط: بازی اندروید , ,



نوشته شده در چهار شنبه 8 خرداد 1392
بازدید : 172
نویسنده : سید علی سهرابی

Your Google Account is more than just Gmail.

Talk, chat, share, schedule, store, organize, collaborate, discover, and create. Use Google products from Gmail to Google+ to YouTube, view your search history, all with one username and password, all backed up all the time and easy to find at (you guessed it) Google.com.

Take it all with you.

A Google Account lets you access all your stuff — Gmail, photos, and more — from any device. Search by taking pictures, or by voice. Get free turn-by-turn navigation, upload your pictures automatically, and even buy things with your phone using Google Wallet.

Share a little. Or share a lot.

Share selectively with friends, family (maybe even your boss) on Google+. Start a video call with friends, send a message to a group all at once, or just follow posts from people who fascinate you. Your call.

Work in the future.

Get a jump on the next era of doing, well, everything. Watch as colleagues or partners drop in a photo, update a spreadsheet, or improve a paragraph, in r

Your Google Account is more than just Gmail.

Talk, chat, share, schedule, store, organize, collaborate, discover, and create. Use Google products from Gmail to Google+ to YouTube, view your search history, all with one username and password, all backed up all the time and easy to find at (you guessed it) Google.com.

Take it all with you.

A Google Account lets you access all your stuff — Gmail, photos, and more — from any device. Search by taking pictures, or by voice. Get free turn-by-turn navigation, upload your pictures automatically, and even buy things with your phone using Google Wallet.

Share a little. Or share a lot.

Share selectively with friends, family (maybe even your boss) on Google+. Start a video call with friends, send a message to a group all at once, or just follow posts from people who fascinate you. Your call.

Work in the future.

Get a jump on the next era of doing, well, everything. Watch as colleagues or partners drop in a photo, update a spreadsheet, or improve a paragraph, in real-time, from 1,000 miles away. Google Docs is free with a Google Account.

eal-time, from 1,000 miles away. Google Docs is free with a Google Account.




نوشته شده در سه شنبه 7 خرداد 1392
بازدید : 849
نویسنده : سید علی سهرابی

مي توانيد با نصب برنامه bluestacks تمام برنامه هاي اندرويد را به راحتي بر روي رايانه خود اجرا كنيد.

کلیک کنید


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار اندروید , نرم افزار رایانه , ,
:: برچسب‌ها: اندروید , نرم افزار اجرای بازی های اندروید بر روی کامپیوتر , کامپیوتر ,



معرفی وبلاگ به موتورهای جستجوگر
نوشته شده در دو شنبه 6 خرداد 1392
بازدید : 602
نویسنده : سید علی سهرابی

ادامه...

 




نوشته شده در دو شنبه 6 خرداد 1392
بازدید : 921
نویسنده : سید علی سهرابی

بازی جذاب Dark Avenger v1.0.5

شیاطین تاریکی از خواب بیدار شده اند و قصد نابودی شما را دارند پس در بازی Dark Avenger خود را برای یک نبرد بزرگ با شیاطین آماده کنید.

ادامه........


:: موضوعات مرتبط: بازی اندروید , ,
:: برچسب‌ها: اندروید , گفتار , نرم افزار اندروید , بازی اندروید , بازی اکشن اندروید ,



اخبار ورزشی
نوشته شده در یک شنبه 5 خرداد 1392
بازدید : 579
نویسنده : سید علی سهرابی

قهرمانی بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا

بایرن2:دورتموند1

 

... - رونمایی از توپ فینال لیگ قهرمانان 2012

 

گلزنی روبن بعد ازمدتها درفینال


:: موضوعات مرتبط: اخبار ورزشی , ,
:: برچسب‌ها: فینال , جام قهرمانان اروپا , نتیجه ,



بازدید : 761
نویسنده : سید علی سهرابی

اورانیوم غنی سازی شده ایران به مرز 9 هزار کیلوگرم رسید/ایران بارگذاری رآکتور تحقیقاتی تهران با مجتمع‌های سوخت را اطلاع داده است
متن کامل گزارش آژانس درباره برنامه‌ هسته‌ای ایران؛
اورانیوم غنی سازی شده ایران به مرز 9 هزار کیلوگرم رسید/ایران بارگذاری رآکتور تحقیقاتی تهران با مجتمع‌های سوخت را اطلاع داده است
«یوکیا آمانو»، مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی گزارش جدید 14 صفحه‌ای خود درباره برنامه هسته‌ای ایران را بین اعضای شورای حکام آژانس توزیع کرد.
 


:: موضوعات مرتبط: خبرها , اخبار سیاسی , ,
:: برچسب‌ها: انرژی هسته ای , ارانیوم غنی شده ,



دانلودکتاب های الکترونیکی پایه ی ششم ابتدایی
نوشته شده در چهار شنبه 1 خرداد 1392
بازدید : 1731
نویسنده : سید علی سهرابی



انتقام گیری از خوک ها با Angry Birds v3.1.2
نوشته شده در چهار شنبه 1 خرداد 1392
بازدید : 746
نویسنده : سید علی سهرابی

Angry Birds v3.1.2 01 انتقام گیری از خوک ها با Angry Birds v3.1.2

در بازی جذاب Angry Birds بازماندگان پرندگان خشمگین بازگشته اند تا دزدیده شدن تخم های شان توسط خوک های حریص را تلافی کنند. از قدرت یکتای هر پرنده استفاده کنید تا دفاع خوک ها را نابود کنید. هر سطح بازی برای حل شدن نیازمند به منطق، مهارت و نیرو است. در صورتی که در جایی از بازی به مشکل برخوردید می توانید عقاب بزرگ را خریداری کنید. با یک بار خرید عقاب بزرگ می توانید تا هر تعدادی که خواستید از آن ها استفاده کنید. این عقاب ها می توانند تا ارتفاع بسیار زیادی بالا بروند و بعد بر سر خوک های مزاحم فرود بیایند. توجه کنید که استفاده از عقاب تنها هر یک ساعت یک بار شدنی است. افزون بر این می توانید توانایی های پرندگان خود و سطح های سه ستاره را بهبود بخشیده و قفل محتویات مرموز را باز کنید.


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار اندروید , ,



احمدي‌نژاد در واكنش به عدم احراز صلاحيت مشايي:
نوشته شده در چهار شنبه 1 خرداد 1392
بازدید : 758
نویسنده : سید علی سهرابی

مشايي مظلوم واقع شده است/ تا آخرین لحظه موضوع را از طریق رهبری پی‌گیری می‌کنم

احمدي‌نژاد در واكنش به عدم احراز صلاحيت مشايي:
مشايي مظلوم واقع شده است/ تا آخرین لحظه موضوع را از طریق رهبری پی‌گیری می‌کنم
رئيس‌جمهور در پایان جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به عدم احراز صلاحیت اسفندیار رحیم‌مشایی توسط شورای نگهبان گفت: مشايي مظلوم واقع شده و من از طریق رهبري تا...
 


:: موضوعات مرتبط: اخبار سیاسی , ,
:: برچسب‌ها: رهبري , مشايي , احمدي نژاد , رئيس جهمور , رد صلاحيت , انتخابات ,



بازدید : 847
نویسنده : سید علی سهرابی

8 نامزد رياست جمهوري يازدهم را بيشتر بشناسيد + بیوگرافی
گزارش پيش رو شرح زندگينامه و فعاليت‌هاي سياسي کانديداهاي تاييد صلاحيت شده يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري...
 

درادامه....


:: موضوعات مرتبط: اخبار سیاسی , ,
:: برچسب‌ها: اخبار انتخابات , انتخابات , رفسنجانی , عکس های رفسنجانی , بيوگرافي ,